23 Mayıs 2010 Pazar

23 Mayıs Pazar- Sevginize ölürüm sizin. Hep böyle kucaklayın birbirinizi inşallah. Sabah 08'de misafirimiz vardı. Benim amcamınoğlu Ertuğrul Amcanız kahvaltıdaydı.Sizi sevdi. Ayrılırken kızım amcasına ''Seni tanımak güzeldi'' demiş. Birisi kardeşini kucaklayıp sevince o iri gözler daha da büyüyor ama ne diyorlar ''ben seni görmeye geldim''. Sanki girişte biz söyletmişiz gibi. İnanıyormu bilmiyoruz artık.

Saat 11.56-Oğlumun babası ve ablası yoldalar...İskenderun'a doğru dağdan aşağıya inmekteler Dörtyol'a doğru. Onları şimdiden özledim-k.Telefonda bana ''Merhaba Anneciğim.Ben iyiyim.Burada sıkılıyorum''dedi. Giderken Deniz ablasını kastederek Denize gidiyorsun deyince, çıkışta ''Denize gidiyorum yüzeceğim anne'' diyor bana.

Emel Defne'm..Bu aralar onunla ha bire birşey yaptık. Geçen cumartesi pizzasından sonra bu cumartesi mantı açtık. Bayılıyor benimle mutfakta birşeyler yapmaya. Krep yaptık, kekler..Yanıma gelip '' Sen ne yapıyorsun anne?'' yi yavaş ve sakin sorup;cevabı aldıktan sonra heyecanlı heyecanlı'' ben de yapacağım, ben de yapacağım'' demesi ve daha farklı lezzetleri daha iyi yemesi için ona yaptırma planı gerçekten etkili.

Oğluma gelince..Bir haftadır '' kı,gı'' sesini çıkarıyor. Onu teşvik ediyorum. Bana cevap veriyor gülerek. Geçen ona sadece baktım. ( Zaten genelde sessiz sevmekten öyle alıştım.) Bana laf atıyordu. Ensari seviyor oğlunu herseferinde dönüyor '' Bu büyüsün bak görürsün ne kadar çok sevdirecek kendini''. diyor..

1 yorum: